.



Jag behövde i övrigt aldrig lämna någon komplettering på mitt arbete som jag skrev under natten, dagen innan inlämning, trots att jag glömt en fråga. Fick mitt G i alla fall (man kan bara få G eller U).

Har i övrigt fått G på samtliga seminarium hittils, trots min kassa framförhållning.
Nu är klockan strax halv tolv på natten och klockan ringer om 7h.
Jag har precis tagit mig igenom förorden till den 150 sidor långa forskning jag ska ha läst och bearbetat lite snabbt till imorgon bitti. Det är lustigt hur man tror att man ska ha lärt sig av gamla misstag, men sedan bara fortsätter man att upprepa dem gång på gång igen. Lite som förra helgen, då jag för andra gången i år fick för mig att tequila var en bra idé. Det är aldrig någonsin en bra idé, och när man tycker det så ska man helt enkelt inte ha mer att dricka. Jag undrar när man ska börja att tänka efter innan man sätter sig i skiten, oavsett om det handlar om karatefylla, att stanna uppe en hel natt för att sammanställa ett seminarium eller att läsa en jävla 150 sidor lång forskning jag för tillfället inte är intresserad av. Jag är ledsen. Den är säkert jättespännande, men jag orkar inte engagera mig i den nu. Not ever, känns det som just nu.

derp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0