.



En dag kommer jag bryta tystnaden.

Och allt är perfekt, precis som det är.


.



Jag blev i övrigt klar med min uppgift (förra inlägget) 05:30 på måndagmorgonen.
När klockan hade passerat 06:00 la jag mig i sängen för att sova i två timmar innan klockan ringde.
Somnade dock aldrig. Pulsen var för hög och jag var uppe i varv. Inte en minut fick sömnen mig i sitt schakt.
Det var en trött Larsdotter som äntrade skolan. Kändes som att jag upplevde allting under vatten.
Synen var gravt påverkad, likaså hörseln och känseln. Gick omkring i en dimma och var nöjd med tillvaron.
Blev godkänd, men får lämna kompletteringar då jag i min trötthet på morgonen hade missat att svara på en fråga (honest mistake. Det var till och med den enklaste frågan).

Note to self;
Det är inte att rekommendera att börja med en viktig uppgift kvällen innan inlämning,
oavsett hur awesome jag är på att stressplugga.
Det är vettigare att börja i tid.




Fasteeeh..

Det är samma visa den här helgen,
fast i aningen mindre utsträckning.




Undrar när man lär sig att starta i tid och skapa balans..

RSS 2.0