Avslut.



Okej. Grejen är denna;
Jag kommer att avsluta denna blogg till förmån för en ny.
Känner att jag censurerar mig själv för mycket här vilket i förlängningen gör att jag inte längre har någonting att säga. De läsare jag känner till kommer att få den nya adressen, antingen via fb eller via deras blogg.
Glömmer jag så hör ni av er så får ni adressen.
De jag inte känner får höra av sig till mig - via mail, fb, mobil, brevduva, blogg eller på något annat plan så att jag kan ge er adressen. Jag kommer inte att skriva ut adressen här då jag känner att paranoian enbart skulle förfölja mig till nästa hamn. Jag har fått nog av ormar i gräset, gamar och bödlar.

Däremot behöver jag fan hjälp med att styra upp bloggen.
Denna blogg ser minst sagt trist ut och jag har ingen aning om hur man dekorerar en blogg.
Så mina vänner/främlingar/haters - hjälp en syster med utseendet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0