.



Jag vet inte vad jag håller på med.
Allting jag skriver låter skit.
Jag begriper inte ens hälften av det jag skriver,
och jag förstår verkligen inte min reflekterande tanke jag försöker att promota i uppgiften.

Jag brukar gilla barn och rättigheter.
Det är ett viktigt ämne som ständigt behöver uppdateras och ha i beaktning.
Jag gillar att kämpa för barn och för att se till att deras behov blir tillgodosedda.

Men just ikväll..

JAG VILL INTE ATT BARN SKA HA NÅGRA RÄTTIGHETER ALLS FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT SKRIVA OM!
SKICKA NER KIDSEN I EN BRUNN OCH LÄGG LOCKET PÅ FÖR JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT SKRIVA ANALYTISKT OM DE OLIKA PRINCIPERNA I KONVENTIONEN OM BARNETS RÄTTIGHETER!

Eller, jag hade varit trött på att skriva om de olika principerna, om jag faktiskt hade skrivit om de olika principerna..
Istället citerar jag hela boken och har skrivit typ en mening själv.
Borde egentligen bara lämna fram boken och be läraren läsa den, eftersom att jag inte kommer någonvart på egen maskin.

Jag hade varit mer peppad om jag inte varit bittersjuk.
Det är svårt att hålla motivationen uppe när man slåss mot tröttheten febern gett mig.
Det kan omöjligt få plats något annat än snor i mitt huvud nu.
Min hjärna har dragit till Ibiza och hjälper inte till alls med arbetet.

i'm on my own.
rättelse - jag är den enda tvåbenta som finns till mitt förfogande.
katterna har varit väldigt hjälpsamma i omgångar.
de har bland annat hjälp till att ge sin högst personliga åsikt kring mitt arbete - deras gemensamma åsikt verkar vara att jag inte bör jobba med det eftersom de kroniskt lägger sig på mitt arbete, och jamar i kör när jag läser och vill ha tyst omkring mig.

fan. nu bloggar jag igen.
jag älskar deadline.
det går så bra att fokusera då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0