.


Den där känslan man har då man kommer ut från ett sovrum och precis har knullat - men inte med vemsom helst - utan med någon man älskar. Ni vet den känslan? Då ingen walk of shame behövs, utan man bara behöver lägga sig intill den andra nyknullade personen och snusar in doften av naken hud mellan lakan och sen stilla faller till sömn?
Den där tryggheten av att älska och leva på samma gång i perfekt symbios?

Ibland behövs inte mer än en perfekt kväll med kärleken vars läppar blir till ett beroende,
och den eviga vänskapen med dess livslånga band blir till ett skratt och glada minnen -  toppas sen med en uteservering och öl för 20 kr st på samma hak där vi alla samlas för att förenas och glädjas med (och åt) varandra.
Ibland behövs det inte mer än ett andetag. En viskning. Ett statement - en onsdagsöl.
Ibland behövs det inte mer än en lagom perfekt dag på jobbet och ett avslut med 25 grader i skuggan och ett sms för att alla små bitar ska falla på plats och skapa en perfekt vardag, kväll och natt.

Det är skratten som jag lever på. Våra ständiga och ärliga skratt sinsemellan.
Mina kex. Mina bästa vänner. Mina fina dagar som blir till minnen.

Mina kärlekar. Mina fina pojkar.
Och världens bästa Kapten röd sätter sommarsoundet inför sin kommande platta:



Fan vad lycklig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0