.



Böcker alltså.
My passion.
Vilket fantastiskt tidsfördriv det är.
Multitasking - läsa, snusa och gosa med fisen [satin = fisen].

Är sällan mycket för presenter,
men när det kommer till böcker så är jag lättköpt.
Framför allt pocketböcker.
De är som en snuttefilt.
Inte mycket för världen - men fantastiskt bra för den lilla krake som har den.
I det här fallet är jag den lilla kraken, och samtliga böcker i pocketformat min filt.
Jag är inte särskilt snäll mot mina böcker jämt, och pocket klarar av hard love bäst av alla.
Dessutom kan man ha med dem överallt utan att de tar upp massa plats.
Men det bästa med allt är att det går att köpa oändligt mycket böcker second hand för inga pengar alls.
Det känns alltid vettigt när man kommer hem från stan och har med sig fem böcker hem - och samtliga gav man typ en tia för. Rätt lagom.

Ah, well.
Det verkar bli en riktigt trevlig måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0