.



Jag famnade om honom där vi stod i korridoren och jag andades försiktigt in doften av hans hud och parfym.
Rädd att jag skulle glömma bort hans lukt när han var borta.
Försiktigt kröp jag in i hans famn och jag tillät mig att sakna och finna tröst i att han var här nu.

Så halv som jag känt mig.
Lilla fantastiska ru.
Jag kommer aldrig att släppa dig igen.
Du är fin och jag älskar ditt sätt och din person.
Du är den fluffiga delen i sockervadd
och första kicken av nikotin på morgonen.
Jag tycker om dig.
(nananananana)
---

Mitt systerfrö får mig på fötter,
och som alltid så får hon mig att le.
Vad fint det är att ha sin favoritsyster som kollega.
Jag är aldrig så lätt som med dig.


Kommentarer
Postat av: ninja

kära du! förstår om du inte vill berätta vad det är som hänt, men när jag läser igenom inläggen blir jag oroad och vill mest säga att jag är enbart några knapptryckningar bort, här via datorn eller mobilen om du behöver en kram.

2011-07-05 @ 07:02:45
URL: http://ingrodd.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Så fin du är! <3 Ingen kan få en att känna sig så älskad och betydelsefull som du kan. :)

2011-08-03 @ 03:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0