.



Har precis kollat in massa vbloggar och har kommit fram till att det är hysteriskt roligt att se på dem.
De innehåller sällan vettig och intressant information, men det är ofantligt kul att se på människor som känner sig obekväma framför kameran och får slut på saker att säga men ändå fortsätter att stamma sig fram.
Just den grejen att människor gör sig till så jävla mycket så fort en kamera slås på tycker jag är rolig (väl medveten om att jag är exakt likadan - men jag lägger inte ut filmerna på nätet), och jag kan aldrig se mig less på dessa filmer. Vet att jag låter lite elak, men jag kan inte hjälpa det. Det är ju roligt!

Dagen har varit väldigt fin och bra. Lugn och avkopplande.
Vi drog med vår Klump till bra och begagnat och hon kom även över till oss på kvällen.
Det känns skönt att träffa lite folk när man inte varit ute så mycket.
Jag trivs med hur livet ser ut just nu.
Klart att det svajjar som det gör för alla,
men överlag trivs jag och har det bra.
Om jag kunde råda bot på rastlösheten jag känner på vardagarna så skulle jag lätt kunna kvala in under kategorin "lycklig". För saker fungerar.
Även om det ibland kan kännas som att man pissar i motvind så löser det sig jämt.
Vinden vänder och jag har fått extra skinn på näsan och en stark ryggrad.
Det handlar inte om att alltid vara stark och aldrig falla.
Faller gör vi alla ibland. Alla är vi små och slitna till och från.
Ni vet säkert hur fortsättningen går och vart jag vill komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0