.



Jag behöver jobba en hel del med mina tankar idag.
De är inte outhärdliga på något sätt, men de är som små nålstick och jag behöver använda mig av acceptans,
trots att situationen känns lite övermäktig att acceptera.
Det är flertalet tankar som far. Vissa förstår jag, andra inte.
Vissa av tankarna är light-jobb, medan de andra drar ner mig och jag får kämpa mig upp.

Jag känner mig ledsen av många av tankarna och hela situationen känns sorglig.
Det är bra på ett sätt, eftersom att dagens känsla på affektlab är just sorg.
Men jag känner att jag får passa mig ordentligt för att situationen inte ska glida mig ur händerna och göra att jag tappar kontrollen.
Jag får vara både glad och ledsen samtidigt, vilket är precis det jag är.
Jag får känna mig splittrad, och det är helt okej.
Synd att det inte känns okej i kroppen.
Bara trasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0