.



Det har inte hänt något på länge, därav den dåliga uppdateringen.
Det är inget optimalt tillfälle att skriva.
Jag är full och frustrerad.
Hela gårdagen var täckt av oro, och samma oro har förföljt mig idag.
Orkar inte ta upp den enkla orsaken, annat än att den tär på mig.
Att vara själv i det här när Jojjo är i sthlm har varit fruktansvärt.
Nog för att det löser sig - om några dagar kommer allt att vara som vanligt,
men just nu äter det upp mig.
Hela jag förtärs av en oro och ett stressmoment större än jag någonsin beskådat.
Just nu känns det så i alla fall. Hur det ser ut i verkligheten vet jag inte.
Jag har alldeles säkert stött på utmaningar större än denna,
men att se någon/några lida tär sönder mig.
Det är svårt, allt.

Annars har kvällen, de få timmars frist jag fick, varit bra.
Vänners sällskap och stundvis bra musik.
Nu befinner jag mig i helvetet igen.
Oron äter upp mig bit för bit och jag räknar minuterna tills Jojjo kommer hem.
Det blev för mycket för mig.
Nog för att jag är van, men situationen har blivit för mycket.
Jag behöver en trygg punkt att samla styrka i och känna tilltro.
Det är väldigt ensamt i nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0