.



Min handläggare på soc har blivit sjukskriven. Oväntat.
Det är alltid de mest kompetenta och ödmjuka människor som blir utbrända,
om det nu är utbränd han är. Det skulle inte förvåna mig.
Jag har knappt träffat honom men det lilla jag fick se gav mig intrycket av att han var en engagerad man som brann för sitt yrke. Han hade stor förståelse för mig och mina hinder och stöttade mig i allt jag tog mig för,
så väl jobbsökningar som dbtn.
Hoppas att jag inte får en känslokall människa nu som bara ser mig som arbetslös och skickar ut mig på jobb/praktik utan att först ha tagit till sig min historia.
Nervositet och ångest? Joho.
Min erfarenhet av soc är inte direkt den bästa.
Det var min numera sjukskrivna handläggare som var det stora undantaget.
Inte var det soc som meddelade mig heller.
Det var min handläggare på jobb direkt som kom med nyheten för mig.
Känns som att soc har tagit efter lite väl mycket av försäkringskassans bristande information till sina "kunder".
Hoppas att det här går väl till.
Jag har inte kraften att kriga längre, och snart börjar sommaren på bcv.
Jag måste hålla ut tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0