.



Vi varvar samtalen med vår broderliga fördelning med nikotinet och jag lät mig förföras av lugnet det gav av att promenera längs vatten och hålla videung i min hand.
Allt verkade så självklart och så enkelt och jag kände mig inte så rotlös som jag annars känner mig.
Jag sög på känslan av tillfredställhet och jag slappnade av med en spinnande katt i min famn.
Solen gick ner och världen har aldrig varit så vacker.
Jag fann mig själv med att trivas utan att försöka att förställa verkligheten till något annat än vad den är.
Den duger i sin enkelhet och jag upplever mig själv lugnare nu än tidigare.
Om det är den kemiska balansen eller något så simpelt som vänner vet jag inte.
Kanske en blandning av båda, men oavsett så fungerar dessa två i en perfekt symbios med varandra och jag trivs.
Jag älskar att uppleva och sluka i mig information om livet och ständigt lära mig nya saker, träffa nya människor och fördjupa mig i mina relationer.

Jag har det bra. Jag har det väldigt bra.
Våren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0