.



Hatar måndagar.
Började med att försova mig och hittade sen inte matteboken.
Stressar ner till cykeln för att inse att cykeln står på stationen.
Tar bussen och komer 30 min för sent.
Ångestklump i magen och det känns som att jag faller väldigt fort.
Är kvar i skolan i 3h och går sen till stationen och hämtar cykeln.
Trampar hem. Svettas ihjäl.
Hemma har katterna busat fram kattsand i hela badrummet.
Jag borde dammsuga men orkar inte.
Fastnar för ovanlighetens skull i en SD-debatt med en iqbefriad man som inte förstår när han blir förolämpad (han är säkert smartare än vad jag vill ge honom creds för men jag är på väldigt dåligt humör).

Ska träna ikväll men det enda jag vill är att ligga i sängen och fortsätta att falla.
Jag är trött nu. Jag blir säkert piggare snart.
När jag ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0