.



Jag såg på filmen "I rymden finns inga känslor".
Jag hade glömt att det var en kortfilm. Synd att det är en kortfilm för de fanns verkligen material att spinna vidare på.
Känner mig alldeles varm i bröstet av filmen.
Vilken varm och glad film. Så härligt speciell.
Den kan jag verkligen rekomendera!

Mår lite bättre nu.
Beslutade mig för att inte tvätta eftersom att jag kommer att bli överfallen.
Ringde Jojjo som förstod.
Katterna myser med mig (båda två - samtidigt) och det känns bra.
Ville se mer av filmen så nu återstår det att se någon annan film som förhoppningsvis är lika bra.
Jag mår bättre än för några inlägg sen men har det fortfarande ganska overkligt.
Men doftljusen gör MYCKET för mig. Älskling hatar doftljus och speciellt när de doftar mycket vilket de måste göra för att jag ska känna någonting så det är bara nu jag kan tända dem.
De luktar tryggt och gör min lite säkrare på att jag finns och allting finns omkring mig.

Äter snickerskakor. De blev jättegoda.
Jag är bäst på att baka kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0