.



Jag har gjort någonting jag inte trodde skulle vara svårt, men som verkligen var det.
Det är inte så att jag är fåfäng men jag går sällan (läs:aldrig) utanför dörren utan att ha sminkat mig och nu blev jag vansinnigt sugen på att sticka till ica och handla. Men.. utan bil.. i mjukisbyxor.. osminkad..
Känns inte helt bra det där. Men efter att ha peppat mig själv i nära 2½h så stack jag iväg.. osminkad.. i mjukisbyxor.. på cykel..
Och nu är jag hemma igen.
Nu ska jag bara se till att göra något av sakerna jag handlat också.
Hoppas att det också blir av. Gillar inte att vistas i smutsiga kök.

Har trånat idag. Almost. Skulle springa och vara helgrym men jag var inte det.
Istället började jag flåsa snabbt och jag skämdes så mycket att jag åkte hem.
Men jag var där i över 30 min i alla fall. Alltid något.

Är ensam ikväll. Ska tvätta. Det suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0