.



Jag blev väckt på ett väldigt trevligt sätt imorse. Ja, förutom då älsklings väckarklocka ringde halv sex.
Vid nio ringde en snäll liten tant (av rösten att döma) och berättade att hon var lärare på solstudion.
De hade haft morgonmöte om mig och tittat igenom vem som stod på tur att få komma in på solstudion och det var jag! Så hon frågade med len löst om jag ville börja, och självklart sa jag ja!
Blev jätteglad att hon ringde och äntligen kanske jag kan få ett G i matte!
Känns lite ledsamt också. Även om jag inte hann träffa min lärare som jag blev tilldelad häromdagen så tyckte jag att han var helt awesome och det kommer att vara tråkigt att behöva skiljas från honom.
Han var så supersnäll och fylld av positiv energi.
Jag tyckte verkligen om honom, men det här är en jättemöjlighet för mig och jag voe dum om jag inte tog den här chansen.

Så nu sitter jag här. Har precis ätit fruskost och ska snart styra upp ett ansikte och sen trampa iväg på min djävulscykel till skolan och träffa mina nya lärare.
Det känns jättespännande!

Senare blir det DBT, och efter det ska jag försöka att hinna träna också.
Det är mycket på agendan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0