.



Det har varit en otroligt intensiv dag och jag känner mig helt slut både i kroppen och huvudet.
Har varit i skolan men det blev ingenting gjort. Tycker att det är så trevligt att börja få kontakt med mina klasskamrater så jag ägnade två timmar åt att prata med dem istället. Dessvärre pratde vi en hel del om människor som bryter sig in i ens lägenhet och överfaller en och nu sitter jag så klart här och är vettskrämd (johan är i sthlm och jobbar).

Gick i slasket till DBTn och fick både beröm och kritik för hur jag hanterade förra veckan.
Det har varit så otroligt tungt nu så jag trodde inte att det gick att ta sig upp, men genom att ösa på med aktiviteter så har jag tagit mig en bit upp ur svackan och idag mår jag nästan som jag brukar göra.

Hem och fick en kort stund för mig själv. Internet fungerade inte så jag la mig ner med en bok istället och läste i 1½h innan det var dags att åka till träningen. Det var spinning ikväll och det var otroligt jobbigt. Mycket jobbigare än vad jag någonsin har varit med om så nu känns det bra. Jag och Amanda tog lång stund på oss i omklädningsrummet och bastade och hade oss så nu är klockan 21:55 och jag kom hem för tio minuter sedan.
Jag är hetl slut nu men det har varit en bra dag. Jag behöver ha lite intensitet omkring mig nu,
men jag behöver gå tillbaka till den där 75% regeln vi kom fram till förut, för jag kommer aldrig orka det här i längden.

Alla mina linfrökex är slut så det blir inget kvällsfika.
Det får fungera ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0