.



Vädret är snällare nu.
Inte lika bitande kallt som i morse när jag gick till Kimm.
Jag hoppas att det blir lika fint väder när jag fyller år, vilket jag betvivlar.
Det är nästan aldrig fint väder på min födelsedag.

Jag pratade en stund med Kimm om hur jag mår och har det och hon förstod och räckte ut en hand.
Det är skönt att ha någon att prata med som förstår, hon hon förstår kanske mer än andra.
Jag ska samla mod att säga de ord jag fasar nästa gång jag talar med min läkare.
Det finns ingen ork, men jag kör på ändå.

Reserverna fylls på av mina vänner och det känns alltid lite bättre när jag har dem omkring mig.
Imorgon ska jag läsa. Sjunka in i en annan värld. Där magi är på riktigt.
Böckerna är för mig samma räddning som mina vänner och träning.
Det är det som håller mig i gång.

Jag får inte sabba det här nu.
Om mindre än 30 min kommer Amanda och hämtar upp mig.
Vi ska gå på gratisjympa. Hoppas att det blir kul, och det tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0