Den där jävla hundslynan.



Jag är fortfarande engagerad i det där jävla hundslynan. Gruppen jag gått med i visade sig vara ett billigt PR-trick.
Nu kommer alla ut ur mörkret och är "haha vi älskar att knulla hundar!" Tji fick vi.
Men oavsett så har jag och flera sett till att över 1000 nya namnunderskrifter har kommit på som ska lämnas över till vår jordbruksminister så att det kan bli en lagändring någon gång. Det är helt absurt att det är lagligt.
Det sista jag gjorde innan jag gick ur (truth is - jag blev bannad) var att "kommentera" varenda liten sak som skrivits genom att skriva in länken till namninsamlingen. Vi behöver fler namn. Det här kan inte fortsätta.
Man behöver inte vara vegan, höger eller vänster för att kunna samlas och tillsammans kunna påverka.
Skit i hudfärg eller politisk åsikter. Det är våra djur vi pratar om! Ni skulle väl inte vilja att någon satte kuken i era katter eller hundar? Eller tvärtom - att någon suger av er hund och lurar dem till "parning"?
Det är dags att agera.
Jag vet att så många sitter och är förbannade för att detta pågår - helt lagligt, men som ändå inte gör någonting.
Jag vill att ni ska förstå att vi har lata politiker som inte kommer att göra något på egen vilja.
VI måste TILLSAMMANS påverka.
Och vi kan påverka genom något så enkelt som att skriva vårat namn.
Enklare än så blir det inte.
Det skulle kunna vara din hund.

http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=1256

Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrev! Kul att se en del prima saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Postat av: Kate Manhattan

Skaffa dig ett liv, pucko!

Om vi nu dödar, slaktar och äter djur så är det väl knappast något att reta sig på att några få knullar med dem?



Vore du en hund, skulle du hellre knulla en brud eller bli uppäten av kineser?

2011-07-03 @ 23:54:58
URL: http://www.google.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0