.



Har inte gått utanför dörren idag. Planerade på att sticka ner på stan men orkade inte och min motivation försvann av det dåliga vädret. Har istället legat halva dagen och tittat på riktigt dåliga serier, andra halvan har jag tillbringat med Amanda och älskling. Har tagit massor av nya bilder på mitt hjärta Satin. Det finns så många bilder på Katitzie och nu när Satin är en i familjen (dock inte på papper ännu, men det kommer) så vill jag ha lika många bilder på henne. Ska försöka att hitta hon som hade Satin innan och kolla om hon har några bilder på henne som liten kattunge, men det tror jag inte. Då skulle de antagligen redan ligga på katthemmets hemsida.
Hon och Katitzie är mina små ögonstenar. Är så glad att jag har dem. Är så glad att de trivs tillsammans.
Vi har mest slappat idag och tagit det lugnt. Amanda åkte och jobbade framåt kvällen och jag och Jojjo har inte rört oss från soffan. Vissa dagar orkar man inte. Han har väl en giltig anledning - jobbade 100% för första gången sen hans sjukskrivning sen var han på LKSS och kom inte hem förrän framåt kvällen.
Är grymt stolt över honom. Han förtjänar den här chansen.
Jag ska jobba på torsdag. Eller, det är mer en introduktionsdag och praktisk information eller något åt det hållet.
Längtar tills jag börjar jobba på allvar men samtidigt så bara försvinner min lediga tid allt fortare bort och för varje gång jag blinkar känner jag att jag måste göra någonting meningsfullt, och det i sin tur leder till att jag ligger i soffan och inte gör någonting. Har gjort ett schema på vad jag vill göra, vad jag ska och hinner göra så vi får se hur mycket som blir av innan jag börjar knega. Ska i alla fall hemma till papi imorgon och käka lite mat.
Saknar honom.

Ska försöka att värdesätta min tid jag har nu innan jag börjar att jobba.
Inväntar en väldigt viktig kallelse som aldrig kommer. Är väldigt störande.
har väntat i snart två månader nu. I övrigt har jag fortfarande inte fått några pengar från försörjningstöd.
Thank you very much.

Det har inte hänt så mycket idag. Kanske borde känna mig ängslig och stressad men känner samtidigt att det har varit skönt med en sån här dag. Har mått helt okej och även fast det inte har varit så mycket action idag så har jag ändå fått umgås med min fina vän, mitt hjärta och gullat med mina två skattkatter. Det måste ändå vara viktigare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0