.

Jag är helt värdelös med det där att klistra in youtube-klipp på bloggen.
Har absolut ingen aning om hur man gör.
Den som vet får gärna avsätta lite tid och hjälpa mig.

Har hittat en väldigt fin låt som krossar och bygger samtidigt.
Lyssna på den!

http://www.youtube.com/watch?v=ZFIcP_Tcgmo

Så minns jag dig som en person
Som aldrig gjort mig besviken
Och jag minns hur du ser på mig
Och håller om mig så lätt du kan

Dina händer är fulla av blommor
Dina ögon är fulla av liv

Läser ditt brev, du skriver att du blivit så trött
Kanske inte orkar mer
Så jag ringer dig, du säger att du känner dig tom
Älskling kan du inte se

Dina händer är fulla av blommor
Dina ögon är fulla av liv

Snälla ring mig när allt jag vet och trodde på
Har rasat samman

Snälla ring mig kom ta min hand
Lägg det på mig så lätt du kan

Dina händer är fulla av blommor
Dina ögon är fulla av liv
Dina läppar är fyllda av sånger
Dina dagar är fyllda tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!:)

Vill bara säga att du är en sjukt fin tjej, passar jätte bra i dreads gör du:)!

För att klistra in youtube klipp på bloggen så kopierar du bara texten som kommer upp när du klickar på "bädda in" knappen på youtube. Den texten klistrar du sedan in på html-kod som finns när du skriver ett inlägg i bloggen.

Lite onödigt långt och krångligt förklarat, men det är enklare än det hörs^^

Hoppas jag var till någon hjälp nu!

piz

2010-07-17 @ 19:54:05
Postat av: Linn

Åh tack för hjälpen och tack för komplimangerna! Blir så glad och varm och tacksam :)

2010-07-17 @ 22:22:25
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0