.




Är på dåligt humör. Riktigt dåligt humör.
Har inte rökt på 4h och det känns. Känns som att det var mer 8h sen jag rökte men tydligen har tiden gått långsamt.
Har inga direkta idéer om hur jag ska fixa det här, vilket oroar mig eftersom att risken att jag faller tillbaka i gamla mönster ökar eftersom att jag saknar argument, inte riktigt vill sluta röka och är galet röksugen.
Men jag vill inte vara 55 år och rökare heller och det finns inget som säger att jag kommer att fixa att sluta när jag är 30 - då har jag kanske barn, jobb och annat som stressar så det är lika bra att få skiten avklarad nu.
Har sånna där nikotintabletter att äta på om jag behöver. Har haft dem sen förra gången jag slutade att röka.
Gott med 1½, snart 2 års gamla tabletter. Mmm

Jobbdagen har gått bra men varit seg. Seg och jobbig.
På den blå sidan så finns det bara ett pyttelitet fikarum vilket innebär att ingen vill fika där, och eftersom att det inte finns någon annan plats att fika i så resulterar det i att det inte blir något fika.
Ingen rast på hela dagen. Bara gått och gått. Men dagen har varit sådär jobbigt seg idag.
Vi hade bara tre patienter på vår sida idag. Kul..
Jag fungerar typ tusen gånger bättre när det är lite stressigt och när det är stökiga, unga människor på avdelningen.
Vet inte riktigt varför. Har bara lagt märke till att det är då jag lyckas fokusera mest.
Men det är så klart också jobbigt ibland, man kan bli riktigt psykiskt utmattad av det,
men för min egen del så tycker jag att det är skönt att kunna fokusera och skärpa till mig på jobbet.
Alla unga människor är inte stökiga - långt ifrån. Det finns unga människor som är superlugna också.

Imorgon är jag ledig. Jag letar argument till att röka. "Jamen jag förstör ju min lediga dag om jag försöker att sluta röka då" and so on.
Kan inte göra mer än att försöka.

Jag har redan ätit en chokladkaka och en chipspåse. På 4h.
Inte bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0