.




Det luktar utomlands av värmen ute.
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få ta del av den här fina dagen och vara ute,
men jag ska jobba. Jag börjar förvisso inte förrän 15, men tyvärr så liksom förstelnade jag när jag insåg att jag kommer att gå miste om den här dagen och timmarna flög förbi. Klockan är halv ett nu.
Vi har varit och handlat. Nu ska jag äta mat och göra matlåda tills ikväll. Det är världsfruktdagen idag och den till äta tänkte jag äta massa frukt och raw food. Behöver gå ner de fem kg jag gått upp på kort tid så jag behöver drastiskt ändra mina matvanor och sätta igång och träna igen. Min favoritdryck Dr. Pepper får jag skära ner på och jag måste sluta att äta kaffebröd, chips, popcorn och alldeles för stora portioner mat.

Känner mig lite ledsen idag.
Vill inte jobba när det är så fint väder, och jag har (som jag skrev igår) inte hittat den där balansen mellan jobb och fritid ännu. Det hade varit alldeles för jobbigt och omständigt att cykla till stadsparken, ligga där, åka hem och duscha och äta och en cykla till jobbet. Blir dessutom ganska så trött av att ligga i värmen en hel dag så jag vet inte om det hade varit någon bra idé, men jag önskar att jag hade gjort någonting annat än att sitta här i alla fall.
Jag behöver extremt mycket tid för mig själv för att jag ska orka med saker, och nu är det "bara" 2h kvar tills jag börjar jobba och nu känns det för sent att göra någonting. Har som sagt fortfarande inte gjort någon matlåda till mig själv heller.
Har i alla fall härliga kollegor på jobbet som gör att tiden går fort.
Jag jobbar mycket med min kära vän Isabella och det måste vara det bästa som finns!
Känns som att det enda man gör på jobbet är att garva. Är så glad att vi jobbar tillsammans!

Ska fylla i min ansökan till försörjningsstöd nu.
Är väldigt sen med den men har glömt bort allt eftersom att jag väntat på beslut från den förra ansökan jag skickade in.

raw food var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0