.



Efter otroligt mycket om och men så lyckades ja anstränga mig tillräckligt mycket för att städa.
Tack vare att Jojjo fixade disken igår så blev dagens projekt mycket lättare.
Igår gjorde jag rent och fint i badrummet och idag är lägenheten numera någolunda fri från kattsand överallt.
Har stört mig så jävla länge på skiten men verkligen inte hittat orken att göra något åt det.
Idag trodde jag att det inte heller skulle bli av, men jag somnade när jag låg i sängen och läste och när jag vaknade kände jag mig som en ny människa. Powernaps fungerar verkligen ibland.

Ikväll blir det att träffa fina Ellinor och ha ett MSG möte.
MSG står för Mat som gåva och det är ett nystartat projekt som jag tänkte engagera mig i.
Det finns alldeles för många människor som inte kan äta sig mätta och jag ser det som att det är mitt och alla andras ansvar att se till att det ändras. Att bara sköta sig själv och skita i andra tycker jag låterlite osolidariskt,
och är därför ingenting för mig. Hur vi ska ta oss vidare och sätta planen i verket är det som ska diskuteras idag.
Jag tror att det här kommer att bli riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0