.



Efter ännu en intensiv dröm med uppkörning fick jag motivationen som krävdes för att ta tag i saker,
dock gick väldigt få saker som planerat.
Jag behöver sätta igång med teorin rätt pronto om jag ska få ett körkort till sommaren.
Det var tanken i vintras, men glömsk som jag är hamnade körkortet på hyllan.
Jag har bonniers trafikskola på datorn och kan plugga teori när jag vill,
men det har aldrig blivit av. Nu gick jag upp strax efter nio och satte mig med teorin bara för att inse att jag (eller mannen) tagit bort filen av misstag. Inte okej. När man väl tagit sig i kragen så skiter sig allt.
Det var en sån liten grej men blev världens nederlag.

Jag har strötittat på tv hela morgonen och peppat mig för att gå ner på marknaden,
men energin är låg och jag misstänker att jag kommer att skita i det.
Istället har jag varit ansvarsfull och ringt wwf för att reda ut det där med autogirot som jag slarvade bort,
och så har jag haft ett nervöst samtal med trafikverket.
Jag har ju haft min bonuspappa som handledare i många år,men jag har blivit osäker på om vi fortfarande kör lagligt eftersom att man behöver gå en handledarutbildning numera, men efter att ha pratat med kvinnan i telefonen så var allt grönt. Jag behöver inte heller söka nytt körkortstillstånd trots diagnosen utan om min läkare inte ser något problem med att jag har körkort så tycker inte de heller att det är något problem.
Världens lättnad gick igenom mig.
Jag har nojjat rätt länge över det där. (Jag har däremot inte övningskört under tiden dessa frågeställningar kom upp)

Kort aptråkig uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0