.



Jag tröstar mig med att jag har köpt två sjukt fina tröjor idag, båda på rea.
Jag behöver verkligen tröjor. Har knappt några alls som jag använder.
Den ena är en svart lång liten sak som funkar som klänning.
Andra är en grön tröja för killar som jag köpte på röda korset.
Det fungerar bra. Jag får tänka på mina nya fina kläder istället för allt jag missar ikväll.
Det är inte direkt jag att skriva om vad jag har köpt för kläder,
men ibland får man ta till de medel man har för att distrahera sig.

Vilken crappy kväll det blev.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

tack så mycket för tipset! tack!

2011-01-07 @ 22:05:03
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0