.



Det har varit en otroligt vacker födelsedag och i skrivande stund är jag lite påverkad av vin.
Vin är inte särskilt bra för mig varken ekonomiskt eller fysiskt eftersom att jag jobbar mot en bättre figur - men man fyller ju bara en gång, right?
Det har onekligen varit en av de dyraste födelsedagar jag någonsin har varit med om.
Med min sjunkande ekonomi så var kanske inte smörgåstårta och vin det bästa alternativet,
men i år har jag all anledning till att fira. Även om jag kommer att få leva på luft och kärlek (for realz..)
resten av månaden så tycker jag nog att det har varit värt det. Dessutom så måste ju den här födelsedagen ha kompenserat alla andra födelsedagar då jag bara legat i soffan med täcket draget över mig.
Det har varit en stor dag på många sätt.
Jag har inte känt mig jagad eller plågad av några skräckscenarion av hur min födelsedag kan sluta.
Jag har inte heller känt mig orolig över att bli bortglömd (vilket brukar vara huvudpunkten till att jag inte firar min födelsedag). Jag har, helt enkelt, haft det otroligt bra idag.

Dagen började förvisso med att jag försov mig i över två timmar till skolan,
men sen dess har det bara runnit på.
Människor har grattat mig och på kvällen har jag haft mina goda vänner Kimm & Amanda över på lite vin, smörgåstårta och.. well.. tjejkväll..

Jag ska inte rangordna mina vänner.
Men att vissa människor skriver på facebook, sms:ar och/eller ringer, betyder otroligt mycket för mig.
Jag känner mig så älskad och varm i kroppen.
Det har varit ett bra år.
Jag hyser stora förhoppningar om 2011.

Tack alla för en otroligt bra dag.
Mina rädslor är från och med nu undanstoppade och en del av mitt förflutna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0