.




fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
stupid stupid stupid girl.
Jag gick til skolan och gjorde det där förbannade provet.
Vid första anblicken så såg det ut som ett relativt lätt prov och jag kunde de flesta frågorna,
men fem minuter in på provet hade jag gett upp. Jag kan inte hålla fokus tillräckligt länge och jag fixade inte att sitta ner och skriva. Jag skrev högst tre meningar per fråga och sen orkade jag inte mer.
Jag är alldeles för rastlös och jag är så jävla dum som inte bad om att få göra provet muntligt eller som minst få göra det i ett enskilt rum. Frågorna kunde jag ju. Problemet låg ju i att få ner dem på papper.

Ångesten har skrikit och rivit i mig och paniken har stormat i bröstet under hela provtiden.
Ett tag var jag redo att lämna in mitt halvskrivna arbete bara så att jag kunde fly hem.
Adrenalinet pumpade och jag kände hur paniken rusade upp och ner som en jävla hiss igenom kroppen.
Jag fick kväljningar och jag trodde att jag skulle räva över hela golvet men tack och lov så gjorde jag inte det.
Jag skyndade snabbt hem. Vill inte visa mig. Vill inte tänka på hur dåligt jag gjorde ifrån mig.

Ångesten har fortfrande inte lagt sig, nästan 2h efter provet. Det stormar fortfarande rätt rejält och jag bara hoppas att det ska ha lugnat ner sig till jag ska iväg på DBT:n.
Nu blev det med ens jävligt stort det här inlämningsarbetet som jag ännu inte påbörjat.
Hur fan ska jag kunna skriva ett kick ass arbete på bara 1½ dag?
Stupid stupid stupid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0