.




Är ledig idag. Behövs. Jag mår inte bra alls idag. Varken psykiskt eller fysiskt.
Känner mig inte alls pigg och hela huvudet är fyllt av snor.
Hade aldrig orkat jobba idag och fram till fredag.
Varenda litet steg är jobbigt. Behöver dessutom rätt pronto skaffa ett par jobbskor för det är inte bra för mina knän att springa omkring i korridorerna med mina trasiga vans.
Det känns speciellt när jag ska cykla hem.
De är vansinnigt överbelastade så när jag får tid ska jag kolla upp vad för skor jag skulle kunna köpa.

Det är en fin dag så egentligen kanske man borde vara ute men med tanke på hur jag mår så är det helt uteslutet.
Ska åka iväg på DBT om någon timme och sen skulle Amanda komma över och visa sin tatuering hon ska göra idag men utöver det ska jag bara ligga i soffan och ruttna bort.
Hoppas att jag mår bättre imorgon.
Det är så jobbigt att jobba när man inte mår bra.

Behöver bli frisk snabbt.
Orkar jag så får jag åka iväg och köpa massa frukt och sånt så går det kanske lite fortare.

Orkar inte ens skriva.
Det händer ingenting speciellt i mitt liv just nu ändå.
Jag har påbörjat mitt vik och jag jobbar mycket, hela tiden.
Hade jag inte mått så dåligt så hade jag älskat det.

Kommentarer
Postat av: Mina

krya på dig Snuttan! skickar en dos vitaminer med nästa solstråle

2010-06-23 @ 14:10:54
URL: http://minaskaflytta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0