.

Fredag:


Så då var man i sthlm.
Besökte storstaden för att träffa min underbara vän Jinx och vi skulle stampa loss på rave på lördagen.
Vi gled lite på stan och jag köpte nya kläder på bästa affären Zapata. Sen begav vi oss till systembolaget och efter en halvgod middag knäcktes första ölen. Jinx kompis kom öven en sväng och hon var supertrevlig. Lagom fulla (snarare aspackade) drog vi in till stan och hälsade på krogen Kellys. Medveten om att min syster (som bor i sthlm) var i Köping så messade jag henne och berättade var jag var någonstans och sa att jag saknade henne. Minutrarna efter stod hon framför mig. Hon skulle tydligen inte till Köping förrän imorgon och jag blev galet glad över att se henne. En sån varm människa som min syster får man leta efter. Jag sa till Jinx att det har alltid under alla år varit min syster som gett mig ryggrad och uppmanat mig att hålla mitt huvud högt och jag är så innerligt glad över att ha henne.
Vi bestämde oss för att åka hem kring tre eftersom att vi ska på rave imorgon och vi var fruktansvärt fulla..
Så nu sitter jag här. Jättefull och fylld av energi och förväntningar inför morgondagen.
Förhoppningsvis är jag inte så bakis som jag förmodar att jag är imorgon.
Bra dag, indeed. Älskar sthlm. Jag bor i fel stad.
Älskar förvisso Örat också, men det är något speciellt med den här staden.
Pulsen, atmosfären och alla människor.

Ah, well.
Nu ska jag sova. Det börjar att bli dags. Klockan är ändå halv fyra och vi har en lång dag framför oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0