.

Jag har lyckats bli ännu sjukare idag än vad jag var igår.
Näsan är helt igentäppt och jag har ingen energi alls.
Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv använt så mycket nässpray som jag gjorde i natt.
Trots tappa försök att tvinga till mig sömn så vaknade jag varannan timme och sen varje timme (drömde i övrigt ingen mardröm men en jävligt ledsam dröm som jag mådde jättedåligt över. det slutar aldrig.),
och varje gång var näsan helt tjock och jag var tvungen att ta nässpray varje gång jag vaknade.
Det är samma sak nu när jag gått upp.
Det sista jag vill är att bli beroende av skiten så jag hoppas att förkylningen släpper snart.

Brödet jag bakade igår är fortfarande gott, även fast det inte är så nyttigt som jag önskar.
Men utöver vetemjölet och sirapen så är det packat med nyttigheter.

Ska ta det så lugnt jag bara kan idag.
Är på dåligt humör. Jag hatar att vara sjuk, och jag hatar att inte kunna träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0