.



Utöver det som hände igår natt hade jag någonting annat jag kunde känna mig stolt över.
Vänjohan och jag tog världens längsta promenad och gled runt på svampen och på stan.
Sammanlagt gick vi 16 000 steg, 11km. Inte illa pinkat för någon som knappt orkade cykla till jobbet.
Sen spoilade jag allt relativt snabbt genom att trycka i mig en påse chips när jag kom hem,
men jag är fortfarande glad att vi gick ut och fick lite motion, frisk luft och umgås med varandra.
Det blev många skratt under färden, kanske speciellt när jag turistfotade Örebros industriområden.
Men det är ack så vackert! ;)

Ikväll står kapten röd och mikael wiehe på schemat.
Calle-kung är i stan och vänstern har styr upp en folkfest för alla som skiter i kungafamiljen,
och grymma band står på scen.
Jag och världens bästa vänner ska dit och njuta av grym musik och bara umgås och må bra.

Har bakat snickerskakor idag. Slopade sockret i kakan och smaken tycker jag är bättre,
däremot fick kakan svårt att stelna så i framtiden ska jag försöka att ha i ½ dl istället för 1½ dl.
Jag vet. Jag må skit av att äta skit och jag kommer aldrig gå ner i vikt om jag snaskar godis, chips och kakor,
men just nu behöver jag bli rökfri och då är socker min bästa kompis.
Annars kommer jag att bli galet röksugen och det var tilräckligt jobbigt igår för att jag har insett att jag ska ge efter mina sockercravings för att inte bli tokig.

Nu går världens bästa film någonsin på tv - den oändliga historien.
Har sett den två tusen gånger, men det gör ingenting.
Det är fortfarande världens bästa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0