.




Ångest. Vill inte jobba. Känner på mig att denna vecka kommer att bli jobbigare än alla andra veckor tillsammans.
Man är så väl medveten om att det bara är en vecka kvar tills jag är klar. Börjar att längta så att det riktigt river i mig. Det kommer nog att bli svårt att jobba den här veckan och inte falla ihop eftersom att det är så vanligt att man faller på mållinjen, men jag ska försöka att hålla mig ovanför vattenytan och gör det här till en bra och minnesvärd vecka. Får verkligen ta en dag i taget. Intalar mig att det mer eller mindre är torsdag och då har jag bara helgen kvar sen. Jobbigt när det slår en att det är tisdag idag. Men jag måste verkligen hålla mig skärpt den här veckan.
Jag har hållt mig ovanför vattenytan så länge nu så det vore onekligen dumt om jag drunkade nu.
Ska försöka att hålla ihop. En vecka kvar. En ynka vecka kvar.
Jo, men det är ju i princip torsdag idag, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0