.



Lördag/söndagens fest var fantastisk.
Jag har aldrig i mitt liv varit med om något så bra och uppstyrt.
Det var så otroligt vackert där borta. Arrangörerna har verkligen gjort ett grymt jobb.
Musiken var awesome, som väntat, och jag dansade halva (hela) natten med världens bästa Jinx.
Brände en hel del pengar men det får det vara värt.
Stack dit till 22 ungefär, kom hem 10 på morgonen.
Var skapligt trött men var samtidigt så uppe i varv att jag inte kunde sova.
Det var väldigt fint att komma hem till Jojjo sen på kvällen och vila på hans bröstkorg.
Har sovit som ett litet barn hela natten.
Inte så konstigt egentligen. Var ändå vaken i nästan 40 timmar.

Det var en oförglömlig kväll.
Väl hemma känns allt som en dröm.
Det var så magiskt att det helt enkelt är för bra för att vara sant.
Lär göra om det här snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0