.



Jag tillät mig själv ligga kvar i sängen i morse, med förhoppningen att jag kanske blir frisk snabbare då.
Min förkylning har däremot gått åt helt motsatt håll.
Jag blir bara värre och värre.
Men det hela känns hanterbart och jag är så pass slö att jag ändå inte orkar med några slags aktiviteter.
Dagen har varit väldigt lågmäld, men det har varit okej.
När mannen kom hem åkte vi en snabbis till ikea för att inhandla en korg jag kan ha mitt smink i.
Det blev en snabbis på ica och nu i skivande stund håller mannen på och försöker att göra seitan.
Ikväll struntar jag i att jag är förkyld. Jag ska ha min förbannade fredag ändå.
Det blir ungsbakade rotsaker och champinjoner, marinerad seitan, film & nässpray.
Hoppas att kvällen blir kravlös. Jag har inte energi till något annat.
Mitt sug efter snus kommer och går. Tidigare idag var det sådär halvkul.
Nu kan jag hålla abstinensen i schakt.

Jag orkar inte skriva.
Jag är på dåligt humör just nu.
Det går över snart. Det gör det jämt.
Får gulla med katterna och fastna i extasen över hur ballt det är med vegangrejer som seitan
och sen somna i soffan. Sen är jag okej igen.
Men just nu vill jag bara bli lämnad ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0