.

[ännu ett "idag har jag", fast mera under kategorin "gnäll".]

Dagen har varit fruktansvärd.
Smärtorna jag hade i tisdags var veka jämfört med dagens mensvärk.
Ja, jag skriver om mens för JAG ÄR FÖR FAN EN KVINNA!
Eftersom att sjukvården jobbar aktivt för att ignorera mig så får jag låtsas att alla lama knep fungerar.
Så jag använder vetekudde. Jag rör på mig i den mån jag kan.
Jag äter maxdosen av naproxen.
Fungerar det? NEJ.

Smärtan har varit total hela dagen och trots att jag försökt att hålla humöret uppe så har det varit väldigt svårt.
Efter att ha varit på ica med mannen så blev värken överjävlig och jag fick svårt att stå och hålla fokus.
Jag hann precis bli klar med maten när det blev för mycket.
Jag har verkligen försökt att göra det bästa av situationen,
men det gick helt enkelt inte längre och jag grät som ett barn.
Det gick inte att hålla igen tårarna.
Det var längsen jag grät av smärta,
men det var oundvikligt.
Jag gick in och ut hela tiden från smärtdimma och jag vet inte om jag var vid medvetande hela tiden.
Att jag ska behöva dras med det här jävla helvetet är helt stört.
Jag fortsatte gråta för att hela situationen är så frustrerande.
Även om det går över den här gången så kommer det en ny, och en ny, och en ny..

Jag fick ett par månader med vad jag bara kan anta var "normala" smärtor och jag hoppades naivt att det skulle bli bättre, men smärtan kom tillbaka och tusen gånger värre.
Avliva mig bara. Det är bättre än det här jävla lidandet.

Hoppas att morgondagen blir lättare.
Då ska jag på möte med jobb direkt (och jag är jättenervös) och sen ska jag ta mig ut på stan med Johan.
Behöver träffa vänliga människor.
När jag känner mig svag så blir mitt behov av dem ännu större och de lyckas alltid att få mig på fötter igen.
Jag ska dessutom träna imorgon och jag kommer att bli väldigt besviken om det inte blir av.
Har bara tränat en gång nu i veckan och det är alldeles för lite.
Jag mår inte bra av att vara stillastående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0