.



Jojjo är i sthlm nu.
Men jag känner mig stark och tillfreds.
Ska göra lite körkortsteori, mest för att jag kan och har orken.
Ska eventuellt ut och fika senare med en kollega från jobbet.
Sen behöver jag kidnappa min rödvinspoet och jaga ut honom från isoleringen.
Vi är för lika varandra och vi behöver nog båda komma ut lite.

Det är en fin dag, trots att solen inte lyser.
Här hemma känner jag solstrålarna mot mitt ansikte även om de kommer innifrån och det känns bara sjukt bra,
även om jag inte kan söka mig till någon större anledning.
Jag varvar uppgång och nedgång.
Trots att bloggen låter rätt nere så har jag det överlag bra och jag trivs i nio fall av tio.
Men mina fingrar hänger inte med i de bra stunderna så det är bara de mörka som fastnar.
Men dagen är lika varm som mitt bröst och även om jag inte förstår det så är jag tacksam för att vårkänslorna har slagit rot i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0