.



Saker händer här hemma.
Bordet som jag hatat av hela mit hjärta i över 2½ år är borta,
och tillbaka är en favorit jag förlorade för flera år sen.
Köket är litet och därav behöver bordet vara litet och nu står ett sött, svart bord där och ser bra ut.
Det blev även en otroligt fin trasmatta jag hittade på lagerhaus.
Äntligen händer det saker med lägenheten, utöver vardagsrummet.
Jag behövde den här förändringen.
Det kändes som att jag skulle gå under av all fulhet hemma och nu är hemmet mycket vackrare och trivsammare.
Katterna fick en liten råtta att leka med också, köpt på ikea.

Kvällen blir lugn. Sista dagen då bara jag och Jojjo får umgås med varandra innan jobbveckan i sthlm börjar igen.
Jag har kommit att hata de veckorna, men det finns ingenting jag kan göra.
Det finns inte så mycket någon kan göra.

Jag ska försöka att göra den här dagen till en fin dag,
då allt som spelar någon roll är den vackra mannen som håller min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0