.



Okej. Jag har haft den bästa taxituren i hela mitt liv.
Jag brukar normalt sett inte åka taxi eftersom att det brukar kosta brutalt mycket,
men det har nyligen kommit ett nytt taxibolag som har fasta priser vilket betyder att det blir sjukt mycket billigare.
En resa med ett vanligt taxibolag brukar kosta uppåt 250 spänn,
men det här kostade bara 90:-
Det är ett jävligt överkomligt pris när man missat sista bussen hem och har uppåt 5km hem.
Han inte bara ringde och sa att han var på väg (något jag aldrig varit med om tidigare trots att andra taxibolag brukar skryta med att de ringer), han väntade med att åka iväg tills han sett att jag suttit nyckeln i låset hemma och sett att jag kommit in ordentligt.
Utöver det var han otroligt respektfull och vänlig och jag kan inte annat än att lovorda detta taxibolag som inte bara ser till att skjutsa hem en ordentligt - de ser till att man kommer hem ordentligt.

Jag är otroligt imponerad och väldigt vänligt inställd till detta taxibolag.
Jag var så nöjd att jag ringde upp killen som skjutsat mig för att berätta hur mycket jag uppskattat hans sätt att vara mot mig.
Han blev jätteglad.

Kan varmt rekommendera detta bolag. De kör inom Örebro till som sagt fasta priser.
Deras telefonnr är:  019 020 1313

I övrigt har jag haft en mycket trevlig kväll med de bästa.

Kommentarer
Postat av: ninja

HEJA! den ska jag med börja med, låter mycket bättre än mina troslavar 12 43 00. =D

2011-01-23 @ 13:46:16
URL: http://ingrodd.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0