.



Jag staplar ur dimman och gör ett försök till att fånga dagen.
Natten har varit sömnlös till stor del men det är ingenting som inte går att besegra.
En snabbvisit i Köping där jag hämtade två katter och således räddade dem från avlivning.
De har fått nytt hem och jag tror att de kommer att stortrivas där de är nu.
Killen som fick dem är en fantastisk man som jag har stor respekt för.
Vi har umgåtts många timmar tillsammans. Han är en kär vän.
Nu finns det fortfarande tre katter kvar att rädda innan möjligheterna tar slut.
Hoppas att jag kan maska fram mer tid för det vore så sjukt tråkigt om de dog.
Ägaren vill verkligen inte avliva dem och hoppas att de kommer att få ett nytt hem innan det är för sent.
Vissa saker i livet kan man inte rå för (som allergi i detta fall) och då behöver man hjälp utifrån och när det kommer till djur vill jag hjälpa till så mycket jag kan.
Jag har redan ringt världens bästa katthem och bett om deras hjälp och självklart ställde de upp.
Hoppas bara att hjälpen kommer fram i tid.

Somnade på soffan efter maten med mannen över mig som huvudkudde.
Jag behöver gnugga mig ordentligt i ögonen och sen är tanken att jag ska iväg till min gode vän Eric.
Ikväll ska det drickas öl och bättre finns det inte än att göra det med sina vänner.

Det artar sig att bli en riktigt trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0