.



Hela dagen har passerat och jag har inte gjort någonting.
Det har varit skönt för jag behövde verkligen den här tiden att vila upp mig och ta hand om mig lite.
Däremot har vi världens största diskberg som jag borde ta itu med men jag har varit i lite väl dåligt skick för det idag har jag bestämt.
Kroppen känns matt och yr och jag har svårt att stå upp en längre stund.
Jag har ätit kakor och snacks hela dagen.
Anna Skipper hade brustit ut i tårar om hon sett dagens "diet".
Imorgon är det dags för dbt och affektlab så då behöver jag ta mig ut och direkt efter det ska jag på en handledarkurs för att få övningsköra med min vän Jens.
Hela dagen kommer att gå åt så jag behöver verkligen den här dagen för mig själv där jag kan ligga i koma framför tvn och bara behöva röra mig mellan soffan och kakburken i köket.  

Jag hoppas att morgondagen för med sig mer energi än idag.
Jag kommer att behöva den.
Trots att morgondagen kommer att vara intensiv så ser jag fram emot den.
Jag hoppas att jag kommer att orka med allt jag ska ta mig för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0