.



Helgen har varit både fartfylld och lugn.
Jag har haft en fin fredag med Johan och sen har vi varit i Enköping hos vackra Anna som fyllde år.
Vi kom hem på söndagskvällen och nu är jag själv igen medan Johan är i sthlm och jobbar.
Jag saknar honom alltid när vi är borta från varandra.
Det blir en lugn måndag för min del.
Jag har mensvärk och är allmänt yr i huvudet så jag planerar att ligga i soffan hela dagen och se på film och serier.
Anna köpte en jättemysig overall till mig i velor på rean.
Den är sådär charmigt hallonfärgad och det lenaste tyget jag någonsin haft på mig.
Jag hade svårt att ta mig upp ur sängen i morse.
Drömde orolig och hade svårt att ta mig upp ur koman.
Den här helgen har varit bra men den har tagit ut mig totalt med all värk och matthet.

I övrigt händer det ingenting.
Jag har det bra och jag behöver vila.
Vetekudden ligger och sprider värme över magen.
Inte för att det hjälper, men lite skönt är det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0