.



Såg nyss the social network. Vettig och bra film.
Jag har haft en bra dag, även om den har varit väldigt mycket upp och ner och tröttsam på många plan.
Dagen i sig har inte varit tröttsam, men jag har varit trött.
Kanske för att då jag sover drömmer jag så intensivt att jag aldrig riktigt vilar.
I natt drömde jag till exempel att jag var en vampyr.
Det hela var ashäftigt. Jag kunde flyga och jag var tydligen världens slayer för hade jag en dålig dag hade jag ihjäl alla omkring mig. Jag var däremot inte odödlig, men kunde inte begå självmord, inte heller dö naturligt som av ålder eller sjukdom. Mitt vampyrliv blev lite ensamt så jag "hade ihjäl" två av mina vänner genom att bita dem i halsen och när de kommit över att jag gjort dem till vampyrer hade vi riktigt trevligt tillsammans.
Vi jagade i skuggan och på natten, på dagen gick vi maskerade som vanliga människor.
Det hela urartade, så klart, men det hela var jävligt intensivt och rätt häftigt också.
Det intressanta utöver drömmen var att jag vaknade rätt många gånger under natten och varje gång jag somnade så fortsatte drömmen mer eller mindre där den slutade.
I över tre veckor har jag haft intensiva drömmar, och i mer än tre veckor har jag kommit ihåg varenda dröm jag haft. Jag undrar vad det beror på. Oavsett, jag känner mig aldrig riktigt utvilad, och särskilt konstigt är det egentligen inte.
Ibland blir man så stolt när man vaknar.

Vi får se vart denna natt tar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0