.



Jag var klumpig med mina ord igår, och idag mår jag dåligt över det.
Jag ska försöka att reperara skadan så gott jag kan när tillfälle ges.
Det finns en möjlighet att all dramatik mest pågår i mitt huvud, men jag vill inte ta några risker.
Jag kommer inte ifrån tankarna och skamkänslorna och jag har tröttnat på att bära omkring med dem.
På agendan idag står distraktion. Om en liten stund åker jag till stan där Jojjo väntar och så ska vi köpa en födelsedagspresent till min svärmor. Vi har redan tänkt ut vd vi ska köpa till henne. Hoppas att hon blir glad.
Hon förtjänar en fin födelsedag och en fin present.

Ikväll är det veganträff, och det vill jag självklart inte missa.
Jag är lite osäker på vad det är som ska hända där, men jag hoppas att det kommer att bli trevligt.
Det börjar redan om en timme, men i nuläget är jag inte i skick att träffa människor.
Jag har dessutom en present att köpa.

Ut på stan och fånga sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0