.



Jag triggar igång kroppen med hög musik. Snart kommer Amanda hit.
Mitt försök att ha lägenheten städad tills hennes ankomst föll isär, och åter får jag kämpa mot skammen som försöker att dra ner mig i fördärvet.
Jag har gjort det som har fungerat idag. Jag lyckades inte ta bort diskberget, eller dammsuga hela lägenheten.
Jag kom inte ens så långt att boka tvättid. Men halva lägenheten blev dammsugen i alla fall och snart ska jag rensa kattlådan så att missarna har det bra. Deras comfort är något jag aldrig tummar på.
Deras kattlåda rensas varje dag. Synd att jag inte kunde ha det lika städat omkring mig själv.

Det blir en lugn dag. Det finns inte energi till något annat.
Jag tog mig ut igår och gick på ett jumpa/medel pass med Amanda.
Det var däremot inget medel över det passet, och idag har jag haft träningsvärk lite varstans över kroppen.
Men det känns bra att ha tränat, även fast det skrämde mig hur snabbt jag kommit ur form.
Jag hatar att vänta. Tålamod är inte min vän.
Men jag behöver ge det tid.

Det är mycket som behöver tid just nu.
Det är mycket, och många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0