.



Jag har varit själv hemma i fem minuter och jag plågas redan.
Mannen har åkt till Enköping och jag är kvar hemma.
Det känns väldigt dåligt allting.
Jag hade velat följa med men jag vågar inte lämna katterna,
dessutom kanske jag ska till sthlm i helgen, men det verkar inte bli av.

Ensamheten tär och ingenting blir roligt.
Det är som om att tvn vet om när jag blir lämnad själv för plötsligt går ingenting av värde på tv.
Det är bara jag och mina samlade tankar och en hög av smuts.
Jag vill inte lägga mig i soffan och slötitta på tv.
Jag vill bara vara nära honom, vi ses så sällan känns det som.
Det finns ingen ork till aktiviteter just nu.
Det kanske kommer senare, men för tillfället känner jag mig rätt nedslagen.
Ibland är det tungt att ha någon nära, för saknaden blir rätt stor när den försvinner.

Jag vill bara umgås med mannen och ha det bra.
Se på film eller serier, eller ta en promenad i det fina vädret.
Det är alltid svårt när han sticker.
Han är min bästa vän och min trygghet genom allt.
Jag vet att han känner detsamma.
Vi är helt enkelt inte lika bra utan varandra.

Jag känner mig så tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0