.



Jag har tagit tag i saker och förhoppningsvis resulterar det i att jag får sova mer än 4 timmar i natt.
Idag var jag och lämnade in mitt cv på tre olika ställen och sen får vi se vart det slutar.
I nuläget är jag så splittrad att jag är osäker på hur jag vill att det här ska sluta.
Oavsett så kommer det att bli både bra och dåligt.
Som jag tidigare nämnt så finns det ingen klar segrare i mina val och alla har lika många för och nackdelar.
Jag hamnar i skiten hur jag än gör, samtidigt som valen ger belöning på olika sätt.

Idag var även min kära vän johan här och vi har ägnat eftermiddagen åt att måla på min dörr.
Det blev ett träd. Inte ett japanskt körsbärsträd som det var tänkt, utan det blev istället ett sagolikt tim burton träd, eller som vi valt att kalla det; ett neil gaiman-träd.
Dessvärre uppskattade inte dörren att bli målad på så färgen lossnar lite här och var,
men vi får se hur det hela slutar.
Jag har ändå sabbat dörren innan genom att trycka in en kattlucka,
så med eller utan träd - jag behöver ändå köpa en ny när jag flyttar.
Då kan jag lika gärna klä den vackert under tiden.

Förutom huvudvärken jag sitter med har det varit en bra dag.
Jag har gjort det jag hade på agendan, umgåtts med min fina vän,
ätit god mat och varit allmänt kär i Jojjo.
I februari var det 4 år sen vi träffades.
Helt stört.

Kommentarer
Postat av: ninja

spännande att måla ett träd på dörren =D



och guu vad härlisch att det har gått fyra år och att ni håller ihop <3

2011-02-21 @ 11:19:04
URL: http://ingrodd.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0