.



Idag har jag mycket att tänka på. Sessionen med L idag gav mig huvudvärk.
Mina val är många och balansen där i mellan är svår där det finns lika många rätt som fel.
Jag önskar att svaren på mina frågor vore klarare än såhär,
men jag får vända mig till den gamla hederliga metoden där jag listar för och nackdelar.
I nuläget vet jag inte hur det kommer att reda ut sig.
Jag vet bara att om jag någonsin vill kunna sova igen så behöver jag göra det här.
Det fungerar inte att ligga vaken halva nätterna och fundera över hur jag vill att det här året, främst sommaren, ska vara. Det finns för många måsten och borden som krigar med varandra och trots mina val verkar inget av dem mer säkert än de andra.

Jag vet vad jag behöver göra. Jag vet vad jag vill göra. Jag vet vad jag borde göra.
Dessa tre ting går dessvärre inte ihop och jag behöver sätta av lite tid på dagen till att fundera ut vad som verkar vettigast gällande dessa situationer och problem.

Jag känner mig mest nollställd i huvudet och trots en fantastisk insats av min individualcoach så verkar jag inte klokare för det. Vi har mer eller minre fastställt att jag befinner mig i ett dödläge och att jag kommer att bli tvungen att välja, snart.

Drömmar påbyggs och jag vet inte om jag ska följa dem eller fortsätta ha dem som en distanserad längtan.
Men jag går under av att alltid drömma och att aldrig fullfölja mina möjligheter.
Jag behöver göra det som känns bäst för mig och inte det som andra förväntar sig av mig.

Hur det blir återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0