.



Mötet med min handledare på jobb direkt gick väldigt bra.
Han var trevlig och intresserad och vi hade ett riktigt givande samtal.
Jag fick intrycket att han är en man som engagerar sig mycket och sånt är alltid soft.
Efter vårat första missöde med posten och fel mobilnummer sa han hela mötet igenom att jag gjorde ett väldigt bra intryck. Skönt, eftersom att jag kände mig rätt bortkommen men jag är ju inte störd på det sättet - jag vet hur man uppför sig. Han verkade chockad. Jag vet inte om det säger mer om mig eller om vad han brukar råka ut för mest.

Sakerna jag beställde från roots of compassion sög.totalt.
Tischan jag köpte var alldeles för stor och var mera i Jojjos size. Bra gjort, "small".
Plånboken i hampa jag köpte var den största plånbok jag någonsin sett.
utöver att det estetiskt sett är sjukt fin så ser det ut som en typisk brud-plånka.
Jag vet inte varför men tjejer envisas ofta med att å runt med abnorma plånböcker.
Det är fult och praktiskt, och jag förstår det inte.
Men vi gillar alla olika..

Skärpet var fint, men litet. Symbolen kunde ha varit större,
men jag har ledsnat på att klaga på allt jag kom över.

Det blir ett fredagsmöte med jobb direkt.
Då har han gått igenom mina cv's och det personliga brevet.
Hoppas att han inte sänker mig helt.
Det vore drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0