.



Jag är för klantig för mitt eget bästa.
Sträckte mig i skafferiet efter idealmjölet och lyckades istället med att trycka in en papperskant av ett mjölpaket rakt in i mitt vänstra öga. Det gjorde ont. Jätteont.
Som pricken över i:et har jag antagligen skadat hornhinnan lite för ögat är helt kasst att se med jus nu.
Allt, precis allt är suddigt. Jag kan inte läsa texter utan att blanda ihop orden, eller se på tv.
Det hjälper inte att mitt andra öga mår bra för världen är suddig ändå.
Hoppas att det går över snart.
Ni får kanske stå ut med SM i stavfel ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Johan

Oj Linn. Kika upp det snabbt om det fortsätter göra ont. Jag har råkat ut för att skada hornhinnan. Det är ganska allvarligt om det har hänt så :o

2011-02-01 @ 19:36:45
URL: http://edgarsuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0